vrijdag 24 februari 2012

Kaart met Sewing stans van Tim Holtz

OOOOO ik heb weer eens eventjes tijd gehad wat te freubelen.

Uiteraard heb ik weer eens gebruik gemaakt van mijn favoriete merk papier, Bo-Bunny. Wat maken die toch mooie dingen. Dit papier is van de Snowfall serie.
De randen gedistressed en met inkt gesmeerd. Strookje bruin met brads vastgezet en het geheel op een witte basiskaart geplakt. De paspop gemaakt van chipboard, lekker makkelijk in de vagabond. Heb hem beetje met inkt bewerkt.  Swirls gestempeld en met blauwe semitransparante embossing poeder bewerkt.
Bloemetje van Prima Flowers erbij.......ik zeg niks meer aan doen.

Maar toen ik toch aan het rommelen was heb ik ook deze nog gemaakt:

Uiteraard een beetje zitten kijken op http://www.timholtz.typepad.com/.
Tim Holtz doet nu iedere maand een Tag en ik had niet alle spullen (hoe kan dat nou?) dus maar een eigen variant gemaakt.

Ach zo heb ik lekker zitten knutselen en was mijn enige vrije avond zo om.

Tot een volgende keer!


1 opmerking: