donderdag 3 mei 2012

Camera

Al een poosje had ik alle spullen in huis, alleen de moed en de tijd ontbraken mij nog.
Vanmorgen opgestaan met het idee, vrije dag, geen zonnetje en nu?
Nou camera dus!!!
Op de foto's zien jullie wat ik ervan gebrouwen heb.
Hij is gemaakt van Configuration boxes van Tim Holtz met het idee van Laura Denison.
Laura, bedankt voor je idee en inspiratie!
Laura, Thanks for the design, I really appriciate that!!

Hij is naar het idee van Lauren gemaakt, maar ik heb wel mijn eigen twist eraan gegeven.
In de achterkant komt nog een minialbum, maar die is nog niet af........
Ik ben benieuwd naar jullie reakties.



Ik ben zelf heel blij met het eindresultaat en het volgende project ligt alweer klaar.

Groetjes
Roxanne

5 opmerkingen:

  1. Wat een gave camera, echt super leuk.
    hoe verzin je het !!

    gr Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het echt niet zelf verzonnen hoor Ria.
    Dat doet Laura Denison wel voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit waanzinnig gaaf!!!!
    Ik ben er helemaal weg van.....

    Groetjes van Dieke.
    www.stempeldieke.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal perplex wat je allemaal maakt.
    Echt geweldig.
    Dit lijkt me een heel moeilijk project,maar wat heb je het prachtig gemaakt.
    Leuk dat je zelf een eigen draai aan geeft,ik zou al mnoeite hebben om het patroon goed na te maken :-)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita!!
      Ik doe mijn best om het er net even anders uit te laten zien, anders heeft iedereen hetzelfde op zijn/haar blog.

      Verwijderen