woensdag 25 juli 2012

Testing Dylusions

Afgelopen week heb ik 3 kleurtjes van de Dylusions gekocht en die moest ik echt even uitproberen vanmiddag!
Ik heb de kleuren London blue, Fresh lime en Crushed grape gekocht om te proberen.
In principe werkt het een beetje als glimmermist maar de kleuren zijn veel intensiever.
Toch maar even gekeken wat er nou eigenlijk standaard mee gedaan zou worden en dat maar geprobeerd.
Het werkt toch ietsje makkelijker vindt ik.
Ik heb de tags eerst nat gemaakt met mijn mister met water.
Dan de kleurtjes van de Dylusions erop geprayd.
Daarna nog een keer water erop zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen.
Vervolgens neem je een tweede tag die je over de reeds bewerkte maar nog niet gedroogde tag legt en even aandrukt.
Je dept de overtollige inkt eraf met je doek of een stuk keukenrol en daarna lichtjes drogen met je heat tool.
Met de mal van Crafters Workshop heb ik de vogelkooi gesprayd (ik ben zelf nu ook behoorlijk paars)
Dit ook weer gedroogd en daarna wat stempelafdrukjes erop gezet.
Het is leuk om te doen zeg! Lekker kliederen en knoeien, maar doe het niet als je representatief ergens naartoe moet, mijn vingers zijn alle kleuren van de regenboog en helemaal krijg je het er niet meteen af.....ik moet nog werken vanavond........haha
Hieronder de tags nog even afzonderlijk en ik heb dus maar 3 kleurtjes.......
Tja het is duidelijk ik MOET de andere kleurtjes ook hebben, ik wil mooie achtergronden voor mijn scrapalbum maken ;-)


De Dylusion inkten zijn te koop bij http://de-craftorij.nl/webwinkel/
De inkt is er in 12 verschillende kleuren.


2 opmerkingen:

  1. Mijn kinderen kwamen vanmiddag binnen en na het zien van de tags hadden ze natuurlijk een bult commentaar......
    Rick (8) geeft aan dat hij de eerste en de derde tag wel mooi vind.
    Ivo (10) doet daat een schepje bovenop, hij weet waar hij het over heeft zegt hij want dat heeft hij van Rosita en mama geleerd.......
    De eerste tag is af mam, de derde tag heeft echt wat pareltjes nodig en een beetje glitters.
    De tweede tag vindt hij wel leuk maar erg saai/kaal, volgends hem kan die wel een metalen vlinder en wat grof lint gebruiken, dan zou die mooier zijn.
    De schurken zeiden in koor: "mam heb je je mooie denken bij Rosita vergeten mee te nemen?"

    En bedankt mannen voor jullie bijdage in het geheel......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waahahahahaaaaaaaaaa wat een heerlijk spul toch die 2 moppies van jou ;-).
    Maar zonder flauwekul...de tags zijn MOOI !!!

    knufffff

    BeantwoordenVerwijderen