zondag 18 augustus 2013

Koffiepot

Ik heb vorige week een pot gemaakt om mijn koffiepunten in te bewaren.
Altijd leuk om daarvoor een patroon te gebruiken van www.svgcuts.com
Daar blijven ze echt hele leuke dingen maken, mijn petje af voor Leo en Mary!!!

Ik heb de papier van Farm House gebruikt van de Country Kitchen serie.
Leuk en vooral heel mooi en stevig papier.
En niet geheel onbelangrijk er zaten stickers bij van koffiekopjes ;-)

Ik vindt het een aanwinst op mijn vensterbank ik de keuken!

Ook heb ik mij gewaagd aan de Tim Holtz tag van Augustus.
Die was zo leuk om te doen dat ik er maar 2 heb gemaakt.

Mijn distress stiften vond ik niet heel fijn en heb ik enige tijd geleden weggedaan, maar de Memento stiften ging het ook helemaal prima mee.
Ivo en Rick waren blij met hun nieuwe boekenleggers.

Nu ben ik bezig met 2 projecten die wat meer tijd vragen.......nou ja tijd.....ik werk vanavond, dus wie weet heb ik tijd genoeg om er 1 af te maken ;-)

Groetjes
Hellen

5 opmerkingen:

  1. ziet er allemaal weer erg mooi uit, leuke koffiepot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Andere naam, maar nog steeds dezelfde leuke creaties.
    Wat 'n origineel idee om je koffiepunten in zo'n pot te bewaren. Ziet er erg gezellig uit.
    Je TH tags overigens ook. Voor zover je dat van TH tags zeggen kunt :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je zo met die mensen met 'gespleten' persoonlijkheid ;-)
      Maar je houd niet van Tim Holtz begrijp ik?
      Is inderdaad allemaal wel een beetje hetzelfde, ben ik het mee eens. Mij gaat het meer om de technieken die hij gebruikt die ik soms wel en soms ook niet leuk vindt om te doen ;-)

      Verwijderen
  3. OOO goed bezig geweest ;-) Mooi hoor !! liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen