zaterdag 9 juni 2012

Lantaarn

Vandaag nog maar eens een projectje plaatsen, ik kan toch nog niet slapen ;-)
Kom net thuis uit mijn nachtdienst en daar liggen 3 kerels in mijn bed te slapen.
De grote had ik wel verwacht maar de 2 kleine 'grote' mannen niet, hele bed bezet.
Ik ben dus maar weer naar beneden geslopen en heb de pc aangeslingerd......

Samen met Rosita heb ik vorige week echt goed mijn best gedaan en hebben we ook een lantaarn in elkaar gezet met de Eclips patronen. De 'vensters' zijn van vellum, dit kan uiteraard ook in een andere kleur.
Ik heb mijn zwagertje al op pad gestuurd voor elektronische waxine lampjes want die kunnen er echt in!!

Nou komt ie:


Ik vind het zelf enorm leuk. Je kunt de swirl in de vensters ook nog vervangen voor andere dingen, dus dat beloofd wat voor de kerst!! Ik geloof dat ik maar oplaadbare lampjes moet hebben ;-)

Afgelopen nacht heb ik mij weer eens bezig gehouden met mijn andere grote passie, miniboekjes maken.
Ik ben nu halverwege het Stack the deck with pockets album van Laura Denison, deze zal dus maandag of dinsdag op het blog verschijnen.

Allemaal een fijne en zonnige zondag (hier schijnt het zonnetje al heerlijk!)
Ik ga nu maar eens kijken of ik nog mag slapen vandaag.........pffff nog 1 nachtdienstje en dan weer lekker 3 daagjes vrij.

Groetjes
Roxanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten