donderdag 7 juni 2012

Play!!

In de afgelopen dagen heb ik samen met Rosita e.e.a. in elkaar zitten knutselen.
In de komende dagen zal ik de projectjes plaatsen.
Maar deze is zo leuk geworden......


Altijd leuk die patroontjes samen met de Eclips gebruiken.
Mary (de bedenker van de patronen) is geniaal in het ontwerpen.
De letters zijn als een soort scrabble delen opgeplakt waardoor je een leuk 3D effect krijgt.
Aangezet met de springkleuren van Tim Holtz zijn distress inkten en klaar was ik weer.
Het lintje had ik nog ergens liggen en wist niet wat ik ermee moest......nu dus wel ;-)

Voor dit project heb je nodig:
-Eclips machine van Sizzix.
-Ecal programma.
-3 vellen cardstock en eventueel 2 resten om de toppers te maken.
-1 vel design papier.
- sneldrogende papierlijm.
- eventueel distressinkten.
- lintje.

Na het snijden wijst het patroon zichzelf.
Heerljk die kado tasjes maken!

Morgen weer een project op het blog.........

Groetjes
Roxanne

1 opmerking:

  1. Super leuk tasje en wat kun je veel met dat apparaat zeg, echt super gaaf !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen