woensdag 13 juni 2012

Lay out

Voor het eerst in tijden maar weer eens gewerkt aan een lay-out.......
Ik heb deze keer een roze tint gekozen, niet echt mijn kleur......
Na veel schuiven heb ik het nu zo neergelegd.......
Ik mis nog iets........iemand suggesties???
Ik plak het nog maar even niet vast, ik mis echt nog iets, maar weet het gewoon niet.
Dacht aan pareltjes langs de randen, kantje misschien of.....?

HELLUPIE!!!

Ik hoor graag in de reakties wat suggesties.....

Na wat hulp is het het volgende geworden......






Ik heb de basis vormen (de grote figuren van cardstock en design) gesneden met (hoe kan het anders) de Eclipse.
Bij het patroon van de auto's zat ook een lay-out patroon, maar daar heb ik delen van gebruikt.
Wat het meest gave van de patronen is .....? De snijsjablonen voor foto's!!
Ik heb nu de ronde gebruikt maar ze zijn er in vele vormen.
Met mijn spellbinders had ik altijd dat het verschoof waardoor mijn foto net niet zo werd als ik wilde, dat is nu dus verleden tijd!!!
De titel is een diecut van Fabscraps, ik had hem eerst geembossed met roze, maar vond het toch niet zo mooi.....dus paintdabber zilver genomen en gedept. Op de foto zie je het niet zo goed, maar het is een beetje gebubbeld zodat het er oud uitziet, gelukje bij een ongelukje.
De swirl is van Prima Flowers en de bloemen uiteraard ook.
De 3D strik is een gratis download van SVG Cuts!!

Hij had dus inderdaad gewoon een titel nodig ;-)

OOO ja het papier is van de serie Love notes van Kaiser Crafts.


Bedankt allemaal!!

Groetjes
Roxanne

3 opmerkingen:

  1. een titel mischien !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi dat krijg ik ook net te horen via het Forum.
    De foto's heb ik eens gekocht op een rommelmarkt, nooit aan een journaling tekst of titel gedacht.......whahahaha
    Waardeloze scrapper ben ik zeg!!!
    Deze doos is teveel in de doosjes.....

    Ik ga eens spelen met letters!!
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is leuk geworden en echt helemaal mijn kleur !!!!

    BeantwoordenVerwijderen