dinsdag 22 januari 2013

CANDY!!!!



Hallo Allemaal,

Inmiddels zijn we op de 40 volgers aangekomen!!
Bij 50 volgers ga ik een patroon verloten!!
Welk patroon het is ga ik niet verklappen natuurlijk!

Wat moet je doen?
- Wordt volger.
- Zet me in je lijstje met favoriete blogs op jouw blog.
- Zet een berichtje met mijn Candy op jouw blog.
en dan het belangrijkste: als je dat gedaan hebt even een commentaar berichtje achterlaten en je dingt mee naar het patroon!

Succes allemaal.

Groetjes
Roxanne

3 opmerkingen:

  1. Ik was al volger van je blog,
    heb alles op mijn blog gezet.
    Ik ben erg benieuwd naar de patroon die je straks uitgeeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was ook al volger, maar heb alles braaf gedaan!
    Succes en tot blogs,
    Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roxanne, natuurlijk ben ik ook volger geworden. Zoals je weet heb ik mijn blog nog maar net, dus ben even 2 dagen bezig geweest om het voor elkaar te krijgen hahahahaha. Ik had ook nog geen blogroll maar sinds vandaag dus wel, lol.
    Ik hoop dat ik alles zo goed heb gedaan en nu maar op naar die 50 volgers.
    Als iets niet klopt roept u maar.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen