maandag 14 januari 2013

Winter

Ik heb weer even heerlijk voor mezelf zitten knutselen.
Dacht de winter komt eraan en dan moet ik natuurlijk sneeuwfoto's maken.....
Nou de sneeuw valt nu en het boekje is klaar om verder gevuld te worden!!
Heb hem gemaakt met de prachtige serie Powder mountain van Bo-Bunny.
Blijft toch mijn fevoriete merk hoor Bo-Bunny.











Momenteel ben ik helemaal into de paper bag albums.......zo leuk om te doen.
Maar nu heb ik ook nog een ander project voor ogen, een enveloppen mini......zeg maar gerust maxi.....hihi.
Deze week heb ik weer nachtdiensten dus tijd zat :-)

Geniet allemaal van de witte wereld buiten!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig winters boekje! En volgens mij heb je met dit weer aan foto's geen gebrek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, dat zag je goed ... winterboekje net op tijd klaar, met dit winterse weer én een leuke tijd om sfeervolle foto's te maken en het boekje te vullen. Hoop alleen dat je genoeg plaats voorzien hebt.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig album, schitterend gewoon!
    Heb je daar een patroon van of is alles zelf verzonnen?
    groetjes
    Heleen
    p.s. ik ga je gelijk volgen

    BeantwoordenVerwijderen