donderdag 10 januari 2013

Craftsman Paperbag album

Om mijn zwagertje eens een boekje te kunnen geven waarin hij de foto's van zijn 'projecten' kan opbergen heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de Craftsman serie van Prima Flowers.
Mijn zwagertje is elektricien, dus al die techniek afbeeldingen kwamen mooi uit.
Hij was er dan ook erg blij mee.
Het paperbag album is een heel leuk en eenvoudig album om te maken, je hebt hier van die papieren zakjes van de groenteman/slager voor nodig.
Hieronder een overzichtje van het album:
















Ik hoop hem snel op zijn plankje te zien met foto's.
Enneh....ja ik heb daar tegenwoordig een 'eigen' plankje aan de muur, waar hij al mijn mini-albums op heeft gezet, lief he?

Nou vanavond ook nog maar even aan de knutsel voor een album voor mezelf.... ;-)

Groetjes
Roxanne

4 opmerkingen:

  1. Hé leuk weer een creatie van je te zien.
    Ik dacht net zo nu ga ik eerst blogge en sta jij in eens boven aan in de lijst. Wat heb je er weer een werk van gemaakt ziet er super uit.

    We moeten gauw weer een dagje afspreken om samen aan de knutsel te gaan.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf boekje heb je gemaakt met papier dat echt zo super gaaf past voor het doel. Dit papier heb ik begin januari ook gekocht,voor stoere foto's van Thom.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig gaaf album heb je gemaakt, geweldig papier ook zeg, helemaal super.
    Niet vreemd hoor dat je een hele tentoonstelling van eigen mini`s hebt ze zijn ook om te smullen:)
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ! Deze had ik dan gemist. Ben echt blij dat ik het toch zie. Heel knap, ik hou echt van deze stijl.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen