maandag 6 augustus 2012

Regenachtige dag

Op deze regenachtige dag ben ik maar weer eens flink aan de knutsel gegaan.
Het resultaat is een kastje naar een patroon van Laura Denison, veel snijwerk en een boel passen en meten, patroon klopte niet helemaal, hier en daar wat aanpassingen gedaan en zie hieronder het resultaat:



Uiteraard zit er een mini album in het laatje onderin 'verborgen'.
Niet een patroontje dat je zomaar even maakt dus, ben er echt van vanmorgen vroeg tot einde van de middag mee bezig geweest.
Maar ik vindt dat hij is gelukt!!

10 opmerkingen:

  1. Wat is het gaaf !!!!!!
    Maar wat een werk zeg, echt geweldig.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ! Echt een té leuk idee en dat met Graphic 45. Knap werk. En als het patroon niet klopte, dan heb je dat héél goed aangepast. Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er schitterend uit. Kan het begrijpen dat het veel werk was. Maar een groot compliment voor je.

    Groetjes van,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. had al op het forum gereageerd, maar doe het hier ook wel even hoor, want iki vind het TOPPIE en jij doet er een paar uur over om het te maken, denk dat ik er een hele week mee bezig ben. Je hebt ook prachtig papier gebruikt !!!

    lieve groetjes Ria S. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het erg mooi, Het lijkt me enig om te kunnen maken. En wat een geduld moet jij wel hebben!!

    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig werkstuk, echt geweldig!
    heb je dit werkelijk in 1 dag gemaakt??
    Ik vind dat papier van Graphic 45 ook zo mooi, ik heb hier een paperpad van liggen en vind het eigenlijk zonde om te gebruiken.
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel!!
    Inderdaad een heel karwei, maar hij pronkt hier op de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zeker gaaf! prachtig hoor.
    En wat een werk moet het geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze echt geweldig Rozanne.......oh ik wil nog zo veel maken,zucht.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen