donderdag 16 augustus 2012

You got mail

Gisteren en vanmorgen heb ik me weer eens bezig gehouden met een Laura Denison projectje....
Het is een box met vakken voor je gemaakte kaarten en enveloppen.
Ik heb een Halloween versie gemaakt.......
Het papier is van Graphic45 van de Happy Haunting collectie.
Voor de volgende zal ik het schanier en sluit systeem veranderen, daar ben ik niet zo tevreden over.
Maar het is een leuke box geworden.






Tussendoor heb ik ook nog de ijswagen gemaakt en een taart gebakken ;-)




Het houd me lekker bezig en mijn knutselmanie is nog steeds niet over vrees ik.
Ik heb een heerlijke vakantie zo, heerlijk aan de knutsel kunnen zonder op de tijd te letten, geweldig!!!

5 opmerkingen:

  1. Roxanne, jij bent niet te stoppen, een overvloed aan prachtige en originele creaties.
    Wat fijn dat je kan knutselen zonder op de tijd te letten.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOOOOOOOO wat een GAVE haloween box....ben er helemaal verliefd op ...WOUW !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt weer mooi uit......bijna jarig jopje.......grijns

      Verwijderen
  3. Gelukkig heb ik de luxe dat ik ook nachtdiensten draai Hilde, dan heb ik ook even tijd.....
    Maar nu beetje veel met de vakantie.
    Bedankt voor je compliment, ik doe mijn best, soms vraag ik me af of het wel frivool genoeg is, maar ben zelf altijd blij met het gemaakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Roxanne, dank je wel voor je enthousiaste reactie op mijn naaimachine kaart op het krea2day blog. Altijd leuk om te lezen dat mensen iets leuk vinden wat je maakt. Jouw creaties zijn ook geweldig. Wat een kunstwerken. Super zeg.
    Ik zag op je andere blog dat je een heattool had (staat als gereserveerd). Mocht de koop toch niet doorgaan wil je mij dan even tippen dan heb ik wel belangstelling.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen