donderdag 2 augustus 2012

Stamp 2 Cut

Met het aanschaffen van een Stamp 2 Cut cartridge, koop je voor jezelf het gemak van het uitsnijden van de Tim Holtz stempels.
Nu zijn er veel stempels en ook veel cartridges, dus het is zaak dat je van tevoren even op de site van Sizzix kijkt welke de moeite van het aanschaffen loont.
Leuk spul om mee te werken.
Ik laat hieronder mijn snelle tag even zien met details vanaf de zijkanten.




Mensen die goed met een schaar overweg kunnen zullen nu wel denken, dat kan ik ook met mijn schaar.
Dat klopt natuurlijk wel.
Echter heb je van Tim Holtz ook waanzinnig gedetailleerde stempels zoals swirls en een stoomtrein etc etc, deze zijn echt beter te snijden met de Stamp 2 Cut cartridge.
Eerlijkheid gebied mij te melden dat ik in eerste instantie ook zoiets had van is dat alles?
Zodra ik de volgende cartridge binnen heb zal ik hiermee een gedetailleerde stempel uitsnijden en die ook plaatsen, deze oogt wel heel makkelijk.......
En......ik heb de detail-stempels van deze cartridge (nog) niet.......
Je kunt niet alles hebben toch????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten