maandag 20 augustus 2012

Super miniboekje

Dol op mini boekjes, maar ik bedenk ze echt niet allemaal zelf.......
Hieronder een leuke van Laura Denison, ze legt in de video uit hoe je hem kunt maken, niet al te moeilijk en je kunt er je eigen draai aan geven.
Het filmpje is in het Engels en in inches.
Bij de Action hebben ze meetlatjes in inches, zelf gebruik ik de ruler van Tim Holtz.
Omdat ik meestal in inches werk heb ik mijn snijapparaten gekocht waarop zowel cm als inches staan vermeld.
Mocht je dus een nieuw snij apparaat moeten kopen, is het misschien iets om rekening mee te houden zodat je beide maat-soorten kunt gebruiken.

Ik ga ermee aan de slag, jullie zien snel genoeg wat het bij mij is geworden.

Groetjes
Roxanne

3 opmerkingen:

  1. Miniboekjes zijn leuk!! Ik maak ze ook heel veel. Kleine tip: de liniaal van action in inches klopt niet. Die is verdeeld in tiende terwijl normaal gesproken de verdeling gaat in in 1/2. 1/4, 1/8, 1/16, 1/32.

    Liefs,
    Melanie (mang0 op SA)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ok dat wist ik niet, ik gebruik die van Timmetje, maar kan me indenken dat niet iedereen 7 euro voor een meetlatje in inches uitgeeft ;-)

      Verwijderen
  2. Hihi! Dit mini boekje heb ik ook al een tijdje geleden gemaakt! Hij is super leuk geworden....
    http://freubelilse.blogspot.nl/2012/07/mini-albums.html
    Dit is de mijne uiteindelijk geworden.. Met de foto's van de fotoshoot met mijn zusje..
    Ik ben benieuwd hoe de jouwe wordt!

    BeantwoordenVerwijderen