zondag 19 augustus 2012

Vlinderkast

Gezien de hitte heb ik heerlijk binnen gezeten om te knutselen.
Ik dacht hoe moeilijk kan het zijn om zelf een ladenkastje op maat te maken.
Nou lijkt makkelijker dan het is........maar het is me gelukt.
De maten zijn 22 1/2 cm hoog 15 cm diep en 15 cm breed.
Ik heb alle verbindingen gemaakt met cardstock strips van 2 1/2 cm welke ik in het midden heb gevouwen met de scorpal.
Hij is ook nog zeer stevig geworden.
Ik heb de papierlijn Streetlace van DCWV gebruikt en de pulls zijn van Tim Holtz.
Het is best een werk en continu meten en snijden, maar als het klaar is ben je ook wel een echt mooi item rijker.
Nu eens kijken of ik ook 1 met langere laatjes kan maken om mijn stickers in op te bergen.
Ach het houd me lekker bezig met die hitte, pluspunt is wel dat de lijm nog sneller droog is ;-)



Het laten doorlopen van de vlinder op de laatjes is ook wel aardig gelukt......

6 opmerkingen:

  1. Weer een mooie, Roxanne. Je geeft me weer inspiratie op deze véél te warme zondag.
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Hilde.
      Ben inmiddels gestart met de lange........

      Verwijderen
  2. Potjedikkie wat MOOOOOOOOOOOOOI !!! je hebt weer goed je best gedaan moppie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja goed he die hitte?
      Heeft hier al 3 druppels geregent........afkoelen doet het niet :-(

      Verwijderen
  3. wat een mooi kastje zeg, met die vlinder die doorloopt op de lades...waaaauuww!
    super mooi gemaakt
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen