maandag 13 augustus 2012

Roosjes

Afgelopen zaterdag waren we gezellig bij Cynthia en Marcel van Krea2day.
Zij is volgens mij echt de enige die ALLE Marianne Design mallen op voorraad heeft, wat zijn dat er veel zeg!!
Zo zag ik daar de mal met het nummer 163 hangen, zag er niet echt uit alsof er iets leuks mee kon worden gemaakt, dus vind ik dat weer een uitdaging.
Het heet Chinese roos.........nou ik heb peperdure mallen gezien om rozen te maken en had zoiets van jaja zal wel weer.......
Nou zeg groot was mijn verbazing toen ik aan de gang ging.........
Je krijgt in de verpakking 2 mallen, dus 2 formaten roosjes en 2 blaadjes.
In 'gewoon wit' zien ze er zo uit:
Leuk ziet dat eruit he?
Dat vond ik nou ook!!
Maar ik ben niet van de kaarten, dat weet bijna iedereen, dus maar eens even bedacht wat ik ermee wilde.......
Het is het volgende geworden:



Ik heb het Canvas bewerkt met Glimmer Chalk van Tattered, daarover Glimmer glaze en toen dat droog was een beetje Glimmer Glam erop.
Rommelmarktfoto gemat op Bo-Bunny papier en swirl erbij.
Verder wilde ik er niets bij doen, want het gaat om de roosjes.......die zitten er dan ook rijkelijk op.
Op de eerste detail-foto zijn ze gemaakt met Tim Holtz papier.
Bij de tweede detailfoto, randje met distress en 1 geprobeerd een beetje andere vorm te geven door wat in te knippen.
De derde detail foto laat de 'gewone' witte zien.
Langs de boven en zijkanten heb ik witte roosjes met een randje distress inkt (salty ocean) vastgezet met het lijmpistool omdat dit toch meer te lijden heeft.

GEWELDIGE roosjes dus, ben zo verschrikkelijk blij met de mal!!

Hij is nu in de aanbieding bij www.krea2day.nl
Nog een koopje ook, vinden wij als hobby gekken helemaal niet erg dus!!


Nou ik ga nog even spelen met mijn roosjes mal, tot later!!!!

1 opmerking: